fancy things

...kommer inte detta inlägg att handla om. Idag har jag övninskört landsväg, det gick väl bra.. Bara två motorstopp (hej jag är sämst). Kom nyss hem och ska ut och springa (!) med min kära syster. Får se hur långt lungorna bär. Efter springturen blir det massa god mat, mums can't wait, hihi! Och sist men inte minst; det är äkta människor idag, den serien är faktiskt riktigt bra. Sammanfattningsvis så har detta varit en ganska bra söndag, har fått lite gjort i alla fall.

Saker jag vill göra i veckan som kommer;
- Gå på bio, helt Shoo Bre.
- Ha "julklappsleken" med mina söta klasskompisar Dagge, Frida, Thilda och Emma (fast du inte går i vår klass längre)!
- Träna minst 3-4 ggr.
- Göra något kul i helgen såklart, får se vad som händer.
- Hitta en balklänning (good luck).

Hoppas på en solig vecka fylld med skratt (;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof