smått och gott

God förmiddag! Jag sitter nu i skolan och har rast. Igår var jag, Emma och Frida ute på ett litet hemligt uppdrag. Ni får veta vad om ungefär en vecka, spännande va? I'm excited!

Det går inte så jättebra för mig i reseforums reseguide-tävling.. Jag ligger på fjärde plats med 50 röster och den som ligger på första plats har 154 röster, känns ju hopplöst.. En annan sak som inte är så bra är att jag ännu inte har hittat en enda klänning jag gillar till balen, så får typ ut i helgen o leta om jag hinner! Ser inte ut som jag kan åka till Halmstad :<

Och sist men inte minst! Det är nu mindre än tre månader kvar tills jag och Cassie befinner oss i värme och sol. Jag vill åka NU, NU, NU. Bilder på lägenheten kommer väl om typ en månad skulle jag gissa, can't wait to see them.

Roligare inlägg än detta kommer att komma upp senare, keep on.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof