13-14 oktober

Igår kväll var jag med Thilda, Frida och Emma. Vi åt taccos, kollade film och mös med min söta lilla vovvis. Idag var tanken att jag bara skulle ta det lugnt men så blev det inte. Jag han knappt komma innanför dörren förrän vi skulle åka iväg igen. Blev några timmar på Kungsmässan där vi letade present till Sören (som är mormors sambo). Han fyller nämligen 60 i helgen och då blir det kalas! Tillbaka till shoppandet. Det blev såklart lite shopping för min del också, var tvungen att köpa ett par vinterskor. dock köpte jag ett par högklackade skor också, kanske lägger upp en bild på skorna senare eller imorgon. Fick även bilderna från Frida som fattades! Förlåt för ett väldigt osammanhängande inlägg haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof