Börjat teckna

Jag har inte tecknat på flera år, närmare bestämt 3,5 år ungefär. Men vad gör man med sin tid när man inte har varken jobb eller skola? Varför inte börja rita igen? Jag vill helst inte tänka på verkligheten så det passar ju mig perfekt att koncentrera mig på något och flyta iväg till en annan värld i några timmar. Jag ritade av en bild på Hasan, jag blev ganska nöjd. Dock ska jag träna så att jag blir mycket bättre! Tog en bild med camen på teckningen, det betyder sämst kvalité. Jag scannar nog in bilden någon gång i veckan så att ni kan få se hur den egentligen ser ut.
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Tycker det blev likt!
Vad duktig du är :)

2012-10-02 | 13:47:50
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof