Mycket att säga

Eh, ja. Det finns en del jag vill skriva här på bloggen nu, men jag orkar inte. Får bli någon annan dag. Min blogg har faktist blivit lite som en dagbok för mig. Ganska skönt att ha ett ställe där man skriver ner sina tankar och vad man gör. Kan nog bli väldigt kul att läsa om några år haha. Jag är så full av känslor nu och har varit det ett bra tag men har inte fått allt ur mig. Nu kanske det låter som negativa känslor men så är inte fallet! Jag är bara så sjukt kär så att det liksom gör ont, av saknad. Det är om mina tankar och känslor för min fina pojkvän som jag vill skriva av mig om, känner på mig att det inlägget kommer bli kaos, haha! Men ja, tror att det kommer ett I'm-so-in-love-I'm-gonna-die-inlägg inom snar framtid. Så håll i hatten kära läsare!
 
Nu ska jag och syrran snart kolla på Despicable Me, en väldigt söt film. Hörs hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof