En månad..

..framöver kommer jag att ta hand om min systers häst två gånger i veckan. Jag kommer även att ta över hennes gymkort! Detta betyder att jag kommer att vara igång en hel del, vilket jag är i stort behov av. Vill bli fit, och inte bara till beach 2013, utan så fort som möjligt. Så detta bilr en bra kick i röven för mig, det behöver jag!

Jag får väl "tacka" min systers körtelfeber för detta. Dock tycker jag verkligen synd om dig Nelly, pluttisen.
 
 
Och nu till något helt annat. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade ganska sent. Fick besök av Michelle vid fyra ungefär, ett mycket kärt återssende. Vi pratade om Turkiet och blev sugna på kebab, så det gick vi och köpte, haha. Gott var det. Men nu får det vara slut på sånt, ska försöka att äta lite bättre.
Kommentarer
Frida säger:

Don't judge me, fit me. (Reklam)

2012-09-28 | 12:37:18
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof