Godmorgon

Vaknade 10 idag, ganska lagom. Det blir nog en ganska lugn lördag för min del, är inte helt frisk än och jag har ingen lust att göra något speciellt. Jag vill börja fixa med mitt rum.. Men först ska jag och Nelly kolla på Coraline, en väldigt bra film tycker jag.
 
Vilka är ni? :D
Sen till något helt annat. På senare dagar har jag få väldigt många nya läsare. Förut hade jag ca 20 stycken varje dag men nu är det ca 40 stycken. Vad hände där? Självklart blir jag jätteglad, men undrar bara hur ni hittade hit! Vore kul om ni kunde kommentera detta inlägget och berätta hur ni hittade mig. Men som sagt, jag är bara glad över detta, välkomna alla nya läsare! :) (Hoppas att ni är här för att stanna, haha)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof