Mitt nattliv

Ja, vad ska man säga. Var på biljardpalatset med några trevliga prickar ikväll. Spelade en match och den vann jag, tro det eller ej. Jag som inte spelat biljard på typ sju år. Att jag vann kan ju berott på att jag var nykter och att mitt motstånd inte var jättenycktert. Det hade jag ju inte behövt säga men se så ärlig jag är, haha! Jag kom i alla fall hem typ halv två och har sen dess suttit vid datorn och pillat lite i photoshop med några bilder. Jag tog några bilder på mig själv med camen också. Tänkte att... jag vet inte. Här kommer bilderna i alla fall.
 
Mamma och pappa för typ hundra år sedan.
Bild tagen detta året från Kale i Alanya.
Bild tagen i år från Kale i Alanya.
 Här är jag kl 02:27 den 29/09/12.
 
 
Kommentarer
Frida säger:

Jag vill se den första bilden från Turkiet utan text. Den ser fin ut. (:

Svar: Den finns i Alanya-albumet på facebook!
Emmy Thörnelöf

2012-09-30 | 11:53:32
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof