Sjukling i Stockholm

Jag är grovt, väldigt, jätteförkyld eller så har jag både halsfluss och öroninflammation.. Ont som fan gör det i alla fall. Samma dag som jag åkte till Sverige hade jag nog 39 graders feber. Så nu äter jag ipren, alvedon, strepsils, zyx och dricker te i hopp om att bli frisk någon gång. Pratade med Hasan för första gången live idag sen jag kom hit. Gud så glad jag vart, samtidigt som jag satt med gråten i halsen (av sorg). Vi pratade massa strunt och pratade om framtiden, nästa sommar och om en sak till. Nu blir någon kanske lite nyfiken på vad den där saken är..? Jo, saken är den att han kanske kommer hit i januari. Om han lyckas spara ihop de pengar som behövs och om han får ja till sitt visa så kommer han för att stanna minst i två veckor. Hoppas hoppas hoppas!
 

Här kommer en bild från min födelsedag :)


Kommentarer
Cassandra säger:

Fan va bra! Huseyin ska stanna en måndad tror vi, så vi får komma och hälsa på! :)

2012-09-11 | 02:34:26
Dagge säger:

Hoppas han kommer hit!! :D Måste få träffa honom igen(:
Och om Cassie kommer och hälsar på så måste jag få träffa henne med!

2012-09-11 | 17:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof