Söndag

Godmorgon (ja jag vaknade nyss hehe). Just nu kokar jag ägg, interesting. Igår var jag med mamma och syster på Frölunda Torg där jag shoppade loss för första gången på typ fyra månader. Det blev klänningar, grejer till mitt rum och några linnen. Skulle egentligen köpt en vinterjacka men hittade ingen jag gillade som var tillräckligt tjock. Jag kommer troligtvis bli halvklar med mitt rum idag så då ska jag fota det och lägga ut lite bilder här så att ni kan se, spännande. Då ska jag även fota mina fynd från igår så att de som är intresserade kan kolla in dem. Jusste, ikväll ska jag äta på Jensens med Thilda, Frida och Emma, ska bli riktigt trevligt!
 
Men nu ska jag äta frukost och sedan fixa! Hörs senare med ett något roligare inlägg (förhoppningsvis).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof