Spam (igen)

Alltså, måste nästan ursäkta för alla dessa texter.. Men still, de som inte vill läsa behöver inte göra det!
 
Kan det blir kallare tro?
Jag frågar mig själv; Varför stanna i nord?
Jag vet att det handlar om regler och pengar
Men jag vill bara ha min älskade sol
Jag ser och jag drömmer tills jag vaknar
Så jag jobbar, sparar och längtar
  Jag tror fan jag går i ide till typ april
För då ska jag landa där palmerna bor
Kliver av planet och den där hettan som träffar min kropp gör mig galen
Kastar min väska på rummet, sekunden efter är vi ute och kan äntligen andas
Det här är vad vi kallar för hayat! (liv på turkiska haha)
Flipflop på nu för sanden och gatorna heta

Dagen jag väntar på är långt bort just nu, vill få ett slut på kyla och regn
För klimatet vi har det tär hårt på mig
  Då är det planet ner till varmare grader, känslan går inte att beskriva
Först i dina armar, sen en evig sol, behövs det ens förklaras mer?

 
Kommentarer
Cassandra säger:

Känner PRECIS som dig Emmy..

2012-09-10 | 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof