Vart är jag?

Idag när jag vaknade var jag och lakanen blöta av svett, mys! Och inte nog med det, jag fick ett moment av panic när jag slog upp ögonen. Min första tanke var "Where the fuck am I?!".. Kul. Men det löste sig, haha. Emma var på besök för lite prat, som blev ganska mycket prat (hehe). Trevlig att träffa tösen igen. Hon tog en fin bild på våra fötter med sin iPhone också, och det för att hon tyckte att mina fötter va väldigt bruna.. Det har ju diskuterats om min hudfärg på många håll sen jag kom hem. Här lägger jag upp lite bilder på mig och min hudfärg för de som är intresserade!

Bilden som Emma tog. Lillefot och Megafot eller vad?


Har dock tappat mycket färg sen jag landade i Sverige. 7 dagar utan att ha fått någon sol alls på sig har satt sina spår tyvärr.. :(
Kommentarer
Frida säger:

Du var ju brun redan innan du åkte. Lite skoj sådär.

2012-09-15 | 13:37:21
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Hahaha! Liiiite prat.
Och tro mig Emmy, du var fortfarande brun!

2012-09-15 | 14:10:37
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof