Bokat och klart!

Då var min biljett till Turkiet bokad och klar! Känns skönt att få det ur världen. Nu är det bara lite småfix som ska göras innan jag åker. Funderar på att fixa papprena till visum innan jag åker så att man har det klart? Vad tror ni som har erfarenhet om det?
 
Biljetten gick på stax under 2000kr. Jag kommer att mellanlanda i Istanbul och där kommer jag att behöva sitta i hela fem timmar. Fml. Men ja, är det någon vänlig själ som kommer att befinna sig där så tackar jag ju inte nej till lite sällskap.
 
Jag åker i början av juni, mer säger jag inte för tillfället ;)
Kommentarer
Annie Lindell säger:

Hej!
Snubblade in på din blogg via Cassandras blogg. Jag har också pojkvän i Turkiet och kommer också åka ner i början av juni, har dock ingen biljett ännu då jag inte vet hur min sista vecka i skolan ser ut ännu. Men jag ser att på alla biljetter jag kollat på hittills är det väntetid i Istanbul :)

Svar: Hej! Kul att du trillade in här :) Hur länge ska du stanna i Turkiet? Alanya?
Jag bokade idag och som du säger, det är väntetid på 5 timmar i Istanbul. Mindre kul men men! Hoppas att du kan hålla mig sällskap hahah ;)
Emmy Thörnelöf

2013-04-28 | 18:01:16
Bloggadress: http://anniel.blogg.se/
Annie Lindell säger:

Det blir bara en kort runda, då jag måste hem och jobba här hemma sen. Jag vet inte riktigt var vi kommer stanna än, eftersom jag inte blir så länge kanske vi vill se något annat, men om inte, så blir de nog Side eller Alanya för min del. Om inte annat så lär jag komma ditt när jag väl jobbat klart här hemma :) Åhh skönt att ha de bokat och klart, jag kollar flygsidor som en tok, billigaste flygen just nu går via Tysklan, men jag orkar verkligen inte vänta över ett dygn :P var flyger du ifrån? hade verkligen varit härligt med lite sällskap i Istanbul, för själva flygplatsen är ju inte så kul ;)

Svar: Okej, låter ju inte helt fel i alla fall! :)Åker från Göteborg. Kollat skyscanner.se, travellink.se och flygresor.se?
Emmy Thörnelöf

2013-04-28 | 20:15:05
Bloggadress: http://anniel.blogg.se/
Annie Lindell säger:

Känns som jag har tittat överallt :P men går jag upp ett par hundralappar så hittar jag helt okej biljetter. Men grejen är att jag kommer inte kunna boka förän runt den 25/29 näst månad, så priserna lär väl ändras hundra gånger om tills dess :P

Svar: Ja, jag hoppas att du hittar en med okej pris och tider iaf. Det borde finnas!
Emmy Thörnelöf

2013-04-28 | 22:06:22
Bloggadress: http://anniel.blogg.se/
Dagge säger:

Är du där innan oss?^^

Svar: Jag åker den 3 juni så japp!
Emmy Thörnelöf

2013-05-01 | 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof