Bilder!

NU kommer det bilder från mina två veckor i Balikesir och Erdek!
 

Den enda bilden på Hasans mamma och pappa jag fick.. Väldigt dålig bild men bättre än inget. Fräscha och snygga är vi också efter en dag ute på fälten. Tummen upp!


Fenerbaces största fan?


I Erdek.


I Erdek.


Bröllop i byn!


Frulle på G!


Frulle på G. Såhär åt vi under dessa två veckor, mysigt :) Dock lite ont i ena knät haha


På väg till Erdek.

Jag och Gizem.


Utsikt över Balikesir.


Hasans söta kusin och hennes fina mor :)


Balikesir


Kunde inte låta bli att ta en bild.. Fnissade lite för mig själv när jag gick förbi haha.


Så söta så!


Turkiska doktorn är i farten! Eldade i glas och satte dem på deras ryggar (har det på film).


Sötungen själv med Shrek i bakgrunden! Överlycklig över att hon fick mitt lypsyl :)

 
Kommentarer
Cassandra säger:

Man äter ju alltid så i Turkiet :) vi gör det nästan varje gång vi äter hos någon i Hüseyins familj också, om det inte är något speciellt som händer. Mitt ena ben brukar aaalltid somna, så jag oftast sitter åt sidan :p

2013-08-24 | 17:26:37
Bloggadress: http://cassie.blogg.se
Cassandra säger:

Äntligen ett stort välkommen till det turkiska levnadssättet ;)

2013-08-24 | 19:46:37
Bloggadress: http://cassie.blogg.se
Emmy säger:

Älskling!
Vilket äventyr du är ute på! Det kommer du att ha med dig hela livet. Igår hade vi kräftskiva med Leif och Nina. Beckis va också med, en liten dam på 11 bast och jätte trevlig.Tobbe körde, tyckte att vi hadde jätte mysigt på verandan.Fiskarna har pippat på ordentlig, så nu är hela dammen full med yngel.Jag och Fille är och tittar till dom vaje dag.Saknar dig jätte mycket.Kom hem och krama farsan!!!
/Uffe

2013-08-26 | 01:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof