Sista dagen i Alanya

..på ca 1-2 veckor! Ikväll bär det av mot Hasans hemstad Balikesir. Ska sitta i 18 timmar (!!!) på en buss. Måtte sätena vara bekväma. Har förresten blivit lite bättre. Har fått medicin som jag började ta igår och den verkar hjälpa, i alla fall lite. Har fortfarande ont i bihålorna, speciellt den högra. Håller tummarna för att jag slipper bihåleinflammation.
vet inte hur mycket jag kommer att uppdatera under min tid i Balikesir, förhoppningsvis mycket. Om inte så kommer jag börja blogga som vanligt igen när jag kommit hem! :)
 
Ta hand om er och glöm inte att vara den personen som du skulle vilja träffa! (Lite visdomsord på bloggen är väl aldrig fel? ;))
Kommentarer
Emma säger:

Ta mycket bilder! :)

Svar: Far se, pa vad vıll du ha bılder? ;)
Emmy Thörnelöf

2013-08-06 | 18:11:03
Bloggadress: http://Http://grannis.blogg.se
Annie Lindell säger:

Förra sommaren när jag åkte hem till S familj, så satt jag också 18 timmar på en buss. Men jag lovar det är den skönaste bussresa jag någonsin gjort. Hur bekväma säten som helst och en liten TV-skärm i varje säte :)

Svar: Bussen var bra! Som du sa :) Tack och lov för det!
Emmy Thörnelöf

2013-08-06 | 20:13:54
Bloggadress: http://anniel.blogg.se/
Uffe säger:

Slut på havsluften ett tag då. Ha det bra och hælsa!
/Pappa

Svar: Ja har ar vadret betydlıgt skönare. Svalare och ınte lıka fuktıg luft.
Emmy Thörnelöf

2013-08-07 | 19:55:44
Emma - Pluggar till FOTOGRAF säger:

Bilder på ALLT! :) Vill se :) Bilder är kul!

2013-08-09 | 11:10:17
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof