Ta tag i livet

Jag tror nog att Alanya har någon slags förbannelse över sig.. Jag blir så jävla lat här, när det gäller allt. Träning, mat, sovtider, aktiveter. Känns som att hela livet ligger på is o man orkar inte ta tag i nått alls.. MEN (!), jag har nu bestämt mig för att ta tillvara på den sista månaden här så gott jag kan. Ska börja äta bättre, har köpt gymkort och tränar även liten hemma. Känns bra att inleda 2014 på ett bra sätt. Tjuvträna lite på nyårslöftena sisådär en månad innan det är dags ;) 
 
Före idag: 
Har vänt på dygnet totalt. Somnar runt fyra och vaknarmellan tolv och två. Inte ok. Äter 1-2 måltider om dagen, vilket är alldeles för lite (ändå har jag lyckats gå upp tre kg sen jag kom hit). Jag rör mig nästan inget alls, förutom promenader då och då. Senaste månaden har jag försökt att ge mig ut på promenad i alla fall varannan dag. 
 
Från och med idag:
Jag började idag med en 100/day squat challenge (30 dagar). Kanske tar före och efter bilder, det kan ju vara kul att se resultatet. Åt en ordentlig och nyttig frukost. Gick dock upp ur sängen vid ett.. Vi ska på bio ikväll och se The Hobbit! Hasans tjejkompis från skolan kanske ska med, hoppas det så jag får lite kvinnligt sällskap. Det har ju blivit väldigt mycket häng med killarna.. 
 
Men skolan är avslutad och jag har fått ny energi att börja ta tag lite i migsjälv! Wish me luck :)
Kommentarer
Cassandra säger:

Åååh den vill jag med se! Har försökt hållt koll på när den skulle komma till Alanya!

Svar: Den va på turkiska så kastade min biljett o gick.. Bajsturkiet
Emmy Thörnelöf

2013-12-14 | 15:14:51
Bloggadress: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof