Ljuva onsdag, eller?

Skulle inte vilja säga att denna dag är speciellt ljuv. Men eftersom att jag åker till Turkey på måndag så kommer mitt humör säkert vara på topp tills dess! Blev väl inte så glad i morse när jag tittade ut genom fönstret o såg all snö som kommit under natten, MEN så tänkte jag att jag kommer vistas i ett annat land, långt bort från den äckliga kylan och snön inom några dagar och då blev jag glad igen!
 
Tränade MRL igår på gymmet, gött efteråt kan jag ju säga! Blir ett Body Toning-pass imorgon, aldrig gått på ett sånt men det är säkert bra. På fredag blir det antagligen fredagsmys med mamma och Nelly framför Melodifestivalen (edit: som sänds på lördagar ja) och på lördag blir det fest hos Linnea! (Frida, Thilda och Emma, ni är välkomna men då måste ni säga till mig så att jag kan säga det till henne)
 

Veckoplanering (för min egna skull):
Idag: Pyssla lite här hemma nu under dagen och framåt kvällen ska jag till Filip o kolla Sinister (!).
Imorgon: Ska till arbetsförmedlingen och sedan träna.
Fredag: Fredagsmyyyys.
Lördag: Fest hos Linnea med alla godingar (nästan alla).
Söndag: Packa, springa runt i lägenheten och dö!? (Fick tårar o ögonen när jag insåg att jag åker om 4 dagar)
Måndag:
 
 
 
 
Kommentarer
Frida säger:

Melodifestivalen sänds på lördagar

2013-02-06 | 17:36:58
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Frida säger:

Vill också se Sinister! Verkar bra (:

Svar: Ja, mamma och Nelly sa det nyss, besvikelsen..
Emmy Thörnelöf

2013-02-06 | 17:38:01
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Åh ta mig med

2013-02-06 | 19:45:47
Bloggadress: http://Http://grannis.blogg.se
Dagge säger:

Hälsa Hasan!(: <3

Svar: I will :D
Emmy Thörnelöf

2013-02-07 | 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof