Very nice day

Denna dagen har varit sjukt bra sen jag öppnade mina två gröna/blåa (ditt val). Vaknade verkligen på rätt sida och sen har det bara fortsatt. Jag och Hasan tog bussen in till centrum och åt frukost. Satt på nått mysigt uteställe vid hamnen och drack te och åt då, haha. Sen gick vi till det röda tornet. Har varit utanför och runt omkring det förut men aldrig gått in, så det gjorde vi. Vi var de enda i hela tornet, förutom en vakt. Jättefin utsikt och ett coolt bygge. Värt att besöka Efter det drack vi te, igen. Gott. Efter tedrickandet klippte han sig, får väl se om det blir någon bild (ska jag nog se till)! Efter klippningen blev det till att börja bege sig hemåt igen. Tror vi va ute i typ lite över tre timmar! Hade inte med mig varken mobil eller kamera ut så tyvärr togs det inte några bilder..
 
I love you.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof