I'm not afraid

Är så jävla trött på alla dumma människor. Alla med ett gott hjärta kan ju ta åt sig av denna text! (Originalet säger "you" istället för "we", men tyckte att "we" var bättre. Vi är en!)
 

We've got the words to change a nation
But we're biting our tongues
We've spent a life time stuck in silence
Afraid we'll say something wrong
If they never hear it how are they going to learn our song?
So come on, come on
We've got hearts as loud as lions
So why let our voice be tamed?
There's no need to be ashamed
We've got the light to fight the shadows
So stop hiding it away
Come on, Come on
Kommentarer
Alanya :D säger:

När du har åkt till alanya, vilken slags transfer har du bokat? Och från vilken sida, vet du någon pålitlig? Jag har nämligen haft lite problem med transfer, slutar alltid med att ja tar taxi till alanya från antalya haha..

Svar: Hej! Jag har antingen åkt med charterbuss (då jag åkt med charterflyg). Jag bokade en buss på turkietresors kontor i Alanya, det gick bra. Men från flygplatsen till Alanya har jag inte åkt transfer som jag fixat själv utan fått skjuts. Men hört att 724transfer.com ska vara bra.
Emmy Thörnelöf

2013-01-19 | 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof