Lägenheten

Jag har ju lovat er bilder på lägenheten ett bra tag nu.. Anledningen till att jag inte har lagt upp några är för att jag tycker att den är ganska ful och det var ju meningen att vi skulle köpa lite växter/prydnader och lite annat som fattas. Det har ju inte blivit av såklart och lägenheten ser fortfarande "turkig" ut.
 
Städade precis och bestämde mig för att nu jävlar får jag ta bilder och lägga upp på bloggen. Så jag sprang runt med min iPhone i all hast och tog lite bilder. Det är inga bra bilder men förhoppningsvis får ni i alla fall en uppfattning om hur det ser ut. Jag får fixa till lite här och ta bilder med min kamera snart så att ni får se att den kan vara fin också, för den har ju potencial (försöker intala mig själv hehe).
 

Mitt och Hasan rum. sjukt litet och vi sover i en 90-säng.. Men lika gla för det är jag, för får ju sova bredvid min älskling!


Tvättkorgen på toaletten, tvättade golven och glömde ställa ner den igen weyho!


Le livingroom (utan soffbord).


Andra delen av vardagsrummet där vi har matbordet.


Ytterdörren. Bakom mig har jag matbordet, första till vänster är kök, andra till vänster ät sovrummen och toalett.


Köket.


Köket + en fotölj från vardagsummet.


"Sminkbänken", toalett till höger, sovrum rakt fram och till vänster.
 
Kommentarer
Frida säger:

Snygg Julia-handduk

Svar: Fick den av Dagge :D
Emmy Thörnelöf

2013-07-08 | 18:14:20
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Dagge säger:

Du har vänt på hela rummet!! Och skaffat ett "bord..." hahaha sötis
Snygg handduk! hahahhaha
(Det är meningen att man ska ha tvn på bordet, inte under.. just sayin(; )

Svar: Japp! Hahah ett bord i for av en strykbräda ;) TV;n fungerar inte ens, baiz
Emmy Thörnelöf

2013-07-08 | 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof