Gårdagen

Igår var vi igång hela tiden. Jag och Hasan började dagen med att äta frukost. Sedan begav vi oss ner till stranden, Kleopatra nr 3 som alltid såklart! Vi var inte där så jättelänge, men det räckte för min del i alla fall. Vi åkte till Oba för att hämta lite smågrejer, bland annat en fläkt till sovrummet, en sax, en lampa och en "grensladd" (?). Blev en liten sväng på Metro, köpte bara oliver och nudlar dock.. Måste dit väldigt snart och shoppa loss!
 
Efter Metro far vi hem till Damlatas igen för lite mat och dusch. När vi var klara här hemma gick vi ner till centrum och snackade lite med några, kollade i affärer och drack iste på ett av våra favoritställen (ett café vid piren). En riktigt mysig dag vart det!
 
Shame on me att jag är så fruktansvärt kass på att ta bilder. Förlåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof