In och ut (hehe)

När jag kom hit så var det jag + sex killar som bodde i denna lägenheten (tur den är stor). Men igår så åkte Süleyman, Burak, Kivanc och Berkan.. Så nu är det bara jag, Hasan och Melih (och Emre på besök) här. Känns faktiskt tomt, det är tyst(are).. Och snart så flyttar ju jag och min man till den lägenheten som vi ska bo i i sommar tillsammans med Cassandra och Hüseyin! Ska bli spännande att se den live. Vi förflyttar oss troligtvis innan eller på lördag.
 
Idag så ska vi fixa turkiskt kontantkort till min mobil så att jag kan använda den som en normal människa. Ska bli skönt. Till er som kommer att behöva mitt nummer; jag skcikar det till er på facebook när jag fått det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof