Beyonce

Hur tycker ni att den "perfekta kändisen" ska vara? Jag tycker att den ska ha båda fötterna på jorden, vara drogfri, naturlig, ha äkta talang, vara varm som person och dessutom kunna behålla allt detta medans den utvecklas. 
 
Jag lyssnar inte jättemycket på Beyonce men fan så imponerad jag är av henne. Hon har allt det jag nämnde ovan! Hon är den perfekta kändisen, om man nu kan säga så..? Och dessutom verkar hon vara en bra "normal" människa. Grattis Beyonce, du har lyckats!
 
Vi fyller år på samma dag också, hehe, den fjärde september. 
  
Kommentarer
Cassandra säger:

Än så länge Jennifer Lawrence för mig :)

Svar: Hon är också en favorit. Down to earth!
Emmy Thörnelöf

2013-11-26 | 00:18:08
Bloggadress: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof