En underbar vecka

Har haft en helt awesome vecka med halva släkten! Vi har ätit gott, solat och bara umgåtts. Tog med mig min systemkamera upp till Kale så nu kommer det massa fina bilder till er!
 



Nelly och Olivia


Berkan, jag, Hasan och Nelly (kul att båda två har röda tröjor på sig haha)


Jag och Hasan (så lyckades han blunda när jag lyckades se någorlunda bra ut..)


Mormor och Hasan, söta haha


Mamma och älskliiiiing


Bjuder på denna för att jag gillar känslan i den :))


Den nakna sanningen har ni här ;) Latat till mig med smink på senare dagar..

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof