Hösten är här!

Nu kan man äntligen njuta av en promenad mitt på dagen. Man badar inte i sitt egna svett så fort man sticker näsan utanför dörren och det har regnat till och från i två dagar nu. Så himla skönt. Luften är frisk och luktar blöt asfalt. Jag kan gå runt i jeans och långärmat igen, hallelujah (dock endast kvällstid)! Trodde aldrig att jag skulle sakna regn och jeans.. Man lär sig mycket om sig själv av att resa såhär, haha.
 
Ska snart ut o köpa en vattenkokare, hade inte sagt nej till en dammsugare heller.. Men har inte lust och kan inte lägga 130 lira på det nu. Vill ju ha en dammsugare :( Någon som säljer en eller har lust att låna ut en? *Desperat*
 
 
Kommentarer
Farsan säger:

Har dom inte "Blocket" i Turkiet?

Svar: Hahah jo, ska kolla om jag hittar nått!
Emmy Thörnelöf

2013-09-19 | 16:00:53
janine säger:

Vi hittade för 80 lira på en sali pazari :)

Svar: Tack för tipset! Funkar den bra?
Emmy Thörnelöf

2013-09-19 | 22:41:11
Bloggadress: http://beautifullife.myshowroom.se
Tanya säger:

En människa har tagit en bild från dig, den med dig i röd klänning, och utger sig för att vara "dig" på emocore.se
http://static.emocore.se/_smal/146629_2.jpg

Säger att du heter Ebba och bor i Göteborg. Säger detta till dig så du vet! Människan sitter och "trollar" som tusan i chatten på emocore.se. Säger att "hon" hatar turkar, negrer osv. En jävla massa dumt helt enkelt. Får du för dig att logga in på emocore, eller skaffa account så du kan komma i kontakt med människan så heter hen "coldstarwars"

Svar: Men herregud! Tack för att du sa till, uppskattas. Sökte på "coldstarwars" på emocore men fick inga träffar. Finns detta konto fortfarande? Hur hittade du mig? (eller du kanske läst min blogg innan du såg "henne" på emocore?) Tack igen för att du sa till! :)
Emmy Thörnelöf

2013-09-21 | 18:20:01
Tanya säger:

Vi var en flock med människor som satt och anmälde kontot så antagligen tog admins bort den. Men jag har printscreenat profilen och lite saker som människan sa i chatten om du vill se.
Och jag hittade dig genom att kopiera bildadressen på fotot som människan använde på dig, och kopierade in det på google, då kan man hitta "liknande" bilder eller som i detta fall då - samma.

Svar: Tack för hjälpen i alla fall, och att du sa till! Sjukaste, vem fan skulle vilja ta min bild o sitta o skriva sånna saker?? Herregud.
Emmy Thörnelöf

2013-09-22 | 00:31:43
janine säger:

Skit bra faktiskt, liten och lätt är den också.. :D

2013-09-22 | 15:02:23
Bloggadress: http://beautifullife.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof