Kommentarsvar

 
Svar: Hej Anonym! Jag ska stanna här till någon gång i januari. Tanken är att Hasan ska följa med mig till Sverige för att hälsa på i ca två veckor då i januari, så vi åker alltså tillsammans. Sen måste han tillbaka till Turkiet på grund av studier. Jag kommer att stanna i Sverige då och försöka att hitta ett jobb och börja jobba. Och under sommaren 2014 har vi pratat om att han ska komma o bo med mig i Sverige istället för att jag ska åka ner hit igen.. Blir så krångligt med jobb då + att jag tjänar ju mycket mer än vad han gör när han jobbar.
 
Efter sommaren 2014 måste han ju återigen tillbaka till Turkiet för studier. Mer än såhär har vi inte planerat, vi får ta det som det kommer helt enkelt, blir lättare. Så svårt att säga hur framtiden kommer att se ut flera år framöver! hoppas att du fick svar på din fråga :)
 
Kommentarer
Frida säger:

Ska du försöka ta körkort när du kommer hem?

Svar: Får jobba ihop pengar först tro jag :)
Emmy Thörnelöf

2013-09-26 | 20:08:38
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof