Förlåt mig

Detta inlägget skrevs den 28 april men publicerades inte av någon anledning.
 
Alltså, förlåt till alla ni som går in här varje dag.. Jag har ju inte uppdatert på ungefär en månad? Ber om ursäkt för min plötsliga frånvaro. Har inte alls haft lust att blogga och har haft så mycket andra saker för mig det senaste.  
 
Jag ska nu tala om vad jag har hållit hus under dessa fyra veckor.
 
31 mars - 11 april: Jag var faktiskt i Alanya och kramade på min älskling. Han visste inte att jag skulle komma och jag överraskade honom, mycket lyckat! 
 
14 april - 25 april: Har varit på intensivkurs för körkort B i Säffle. Uppkörning den 6 maj. Under påskhelgen var jag och hälsade på mormor i Hällefors
 
Dessa tre dagar sedan jag kom hem har spenderats ute i solen med vänner och familj. Har fått en fin bränna och lite hopp om en fin, varm sommar. 
 
 
 
Kommentarer
Frida säger:

Åh. Lycka till med körkortet!

Svar: Tack :D
Emmy Thörnelöf

2014-05-01 | 10:53:30
Emma säger:

Åh!! Lycka till med körkortet!
Och när du åkte till Alanya så blev jag jätteorolig att du inte skulle komma hem på hela sommaren/året. Saknar dig!

Svar: Tack!
Hahah ja man vet ju aldrig vad jag hittar på ;) Söt är du. Ses snart!?
Emmy Thörnelöf

2014-05-02 | 08:34:12
Bloggadress: http://emmagrannfotigrafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof