Brrrr!

Hej! Ursäkta min dåliga uppdatering de senaste två dagarna.. Sista dagen i Turkiet var det fullt upp och vi kom ju till Sverige igår vid femtiden (eftermiddagen) eller en lång dag av resande. Resan gick bra, inga försenade flyg och inga långa väntetider. Vi somnade tidigt igårkväll, vid elva, haha. Så vi vaknade pigga och glada i en varm, mjuk (!) säng! Oh så underbart att inte frysa 24/7. Dock fryser han typ ihäl utomhus, hahaha. Denna dagen har varit jättebra hittills. Vi åkte och handlade mat och lite annat nödvändigt vid elva, sen har vi gått promenad i vintersolen (och kylan), varit inne i Lindome kyrka och tittat. Hasan ville gärna se hur en kyrka såg ut inuti. Jag har inte varit i den på måååånga år. Vi får väl 
Kommentarer
Frida säger:

Har han sett snö förut?
Åkte precis förbi Lindome mef pendeln

Svar: Ja han har sett snö :)
Varför?
Emmy Thörnelöf

2014-01-20 | 09:02:40
josefine säger:

har ni flyttat till sverige båda två eller ska han till turkiet igen? :)

Svar: Han ska till Turkiet den 10 februari :( Nu är han här på turistvisum!
Emmy Thörnelöf

2014-01-20 | 21:48:29
Emma säger:

Sista meningen på inlägget ?

Välkommen hem till Sverige! :)

Svar: Vet inte va det ska stå där...
Emmy Thörnelöf

2014-01-21 | 08:33:30
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof