Good old days

Idag gjorde jag det! Jag googlade på mitt namn. Det var väldigt intressant kan jag ju meddela. Hittade både det ena och det andra från högstadietiden, HAHAH. Jag har nog förtängt hur ful jag var. Tur att man har blivit snyggare med åren i alla fall, tack och lov! Tänkte dela med mig av fyra bilder jag hittade idag, sjukt roligt att se tillbaka flera år. Dessa bilderna är från 2008 allihop tror jag, det var samma år som jag fyllde 15. 
 
Jag med vit tröja på bild ett. Tjejen med rosa strumpbyxor oxh rutig skjorta var my #1 companion under några år! Emo Elin och Emo Emmy! The quarter E's.. 
 
Kommentarer
janine säger:

hahah emmy.. du såg för bra ut.

2014-01-09 | 21:19:43
Bloggadress: http://janine.spotlife.se
Emma säger:

Hahaha! Tycker du är söt. Fast det är rätt kul hur mycket man kan förändras..

2014-01-09 | 21:51:21
Bloggadress: http://grannis.blogg.se
Dagge säger:

Hahah du är såå söt! ^^

2014-01-10 | 14:46:53
Frida säger:

Det var ju typ sånna som dig som fick mig att hata mig själv när jag var fjorton. Tycker du är jättesöt

Svar: Hahha nej... :( Det var inte meningen. Tack!
Emmy Thörnelöf

2014-01-10 | 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof