Sommaren runt hörnet

Nu är det inte många dagar kvar på maj och snart är det sommarlov. Sista uppgiften ska vara inlämnad senast den 5/6 och sedan drar jag mor betydligt varmare breddgrader!

Flyger till Antalya (Alanya) först och stannar där i ungefär en vecka, sedan åker jag och min käresta till hans hemstad Balikesir. Flyget hem till Sverige går från Izmir den 8/7.

Som det ser ut nu så ska jag jobba på MatHem i juli och augusti för att tjäna ihop lite välbehövliga pengar.. Hoppas på en varm och lång sommar så att man kan ladda sina batterier för höst, vinter och andra året på universitetet.

Vi har inte hört något från migrationsverket angående Hasans UT än och det har nu gått nästan fyra månader sedan vi skcikade in ansökan, men det är bara att hålla ut.

Simma lungt alla tappra bloggläsare! Har förresten förstått att vissa bloggare tjänar skjortan, värt att starta upp en blogg på nån såndär poppis bloggportal och ge gärnet? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof